Шановні діти!
Рекомендуємо вивчити цей вірш напам’ять.
Ти знаєш, що ти – людина?
Ти знаєш про це чи ні?
Усмішка твоя – єдина,
Мука твоя – єдина,
Очі твої – одні.
Сьогодні усе для тебе –
Озера, гаї, степи.
І жити спішити треба,
Гляди ж не проспи!
В.Симоненко
Для Вас, діти!
Подумай!
КИМ І ЯКИМ ТИ ХОЧЕШ БУТИ
Чи запитав ти себе, якою особистістю хочеш стати?
Ти прагнеш будувати своє життя на зразок тієї людини, якою захоплюєшся; ти мрієш наслідувати свого кумира. Це твій вибір.
Кожна людина прагне мати свій ідеал. Коли в людини є мета, то відповідальність, здоров’я, ідеал, - усе буде досягнуте і можливе. Без цього життя людини пусте і нецікаве.
Вибір, який ти робиш, суттєво впливає на твій характер. Твої успіхи в житті значною мірою будуть визначатися твоїм моральним вибором.
Задумайся, будь ласка, чи є в тебе недоліки? Ти їх знайшов у себе і став переживати. Не сумуй! Завжди існує можливість змінюватися і вдосконалювати себе.
Найважливіше завдання, яке стоїть перед тобою, - зрозуміти це і вибрати головні орієнтири. шлях, яким ітимеш упродовж свого життя.
Найважливіше, що ти можеш у своєму житті, - це творення власного «Я» самого себе. Щоб стати по-справжньому дорослою людиною, необхідно вміти керувати собою, прагнути до знань, мати багато ідей, проявити творчість, бути мужнім, гордо і грамотно приймати рішення.
Хай щастить тобі!
На допомогу Вам, шановні діти!
Як скласти складний план
1. Уважно прочитай матеріал.
2. Визнач основні думки і в такий спосіб розділи матеріал на основні смислові частини.
3. Дай назву кожній частині (формулюй пункт плану).
4. Розділи на смислові частини матеріал кожного пункту плану і теж озаглав їх (формулюй підпункти плану).
5. Перевір, чи співпадають пункти і підпункти плану, чи повністю відображено в них основний зміст виучуваного матеріалу.
6. Пам’ятай: у складному плані не завжди доцільно кожен пункт розчленовувати на підпункти.
Як переказати прочитане
1. Уважно прочитай заданий текст.
2. Визнач його тему та основну думку.
3. Дай відповідь на запитання, вміщені в кінці тексту. Якщо виникнуть труднощі, звернися до тексту ще раз.
4. При відсутності запитань:
а) умовно поділи текст на закінчені частини;
б) сформулюй основну думку кожної з них у формі питального речення;
в) дай відповідь на кожне таке запитання..
5. Подбай, щоб твоє висловлювання було зв’язним, правильним., слухалось із цікавістю.
6. Дотримуйся особливостей авторського стилю.
Як читати книгу
1. Пам’ятай: читання – одне з найважливіших завдань в самоосвіті, стався до нього серйозно.
2. Внутрішньо налаштуйся на читання. Не поспішай, не «ковтай» зміст книжки, а читай уважно, вдумливо, намагайся запам’ятати прочитане.
3. Зміст осмислюй. не можна допускати механічного фіксування тексту.
4. Вчися читати швидко. Не проговорюючи про себе, охоплюй поглядом цілі фрази, речення.
5. Для свідомого сприйняття змісту книги прочитай передмову; перегортаючи сторінки, обміркуй заголовки.
31.12.2015
Дорогий друже!
Ти тримаєш в руках один з найважливіших документів учня – власний щоденник. Це твоя шкільна трудова книжка. Уважно ознайомся з її змістом. Радимо ретельно працювати над кожним матеріалом.
Прагнемо, щоб щоденник став для тебе ще одним джерелом знань. Він допоможе тобі усвідомити велич особистого Я, приналежність до великої української родини-держави.
Щоб якісно оволодіти навчальним матеріалом, ти маєш навчитися вчитися, освоїти наукову організацію праці школяра.
Тільки при великому прагненні зможеш сформувати в собі вміння навчитися осмислювати й оцінювати власні дії та вчинки, аналізувати, думати і висловлювати свої погляди, спів ставляти і порівнювати, а також зрозуміти важливість навчальної праці, по-новому подивитися на навколишній світ. Що може бути важливішим для учня за пізнання науки, за вдосконалення самого себе?!
Запрошуємо до активної навчальної праці у Новому 2016 році.
Успіхів тобі!
02.01.2016
Твої орієнтири
Чи запитував ти себе, якою особистістю ти хочеш стати?
Ти прагнеш будувати своє життя на зразок тієї людини, якою захоплюєшся; ти мрієш наслідувати свого кумира. Це твій вибір.
Кожна людина прагне мати свій ідеал. Коли в людини є мета, відповідальність, здоров’я, ідеал, - усе буде досягнуте і можливе. Без цього життя людини пусте і не цікаве.
Вибір, який ти робиш, суттєво впливає на твій характер. Твої успіхи в житті значною мірою будуть визначатися твоїм моральним вибором.
Задумайся, будь ласка, чи є в тебе недоліки? Ти їх знайшов у себе і став переживати. Не сумуй! Завжди існує можливість змінювати і вдосконалювати себе.
Найважливіше завдання, яке стоїть перед тобою, - зрозуміти себе і вибрати головні орієнтири, шлях, яким ітимеш упродовж усього життя.
Найважливіше, що ти можеш у своєму житті, - це творення власного «Я», самого себе. Щоб стати по-справжньому дорослою людиною, необхідно вміти керувати собою, прагнути до знань, мати багато ідей, проявити творчість, бути мужнім, твердо і грамотно приймати рішення.
Хай щастить тобі у Новому 2016 році!
03.01.2016
Розмова з батьками
Шановні батьки!
Сприяйте і постійно контролюйте роботу своїх дітей.
Визначте вдома постійне місце учня, де б йому зручно було виконувати домашні завдання, читати книги, газети. Світло має подати на книгу або зошит з лівого боку.
Стежте, щоб учень вчасно йшов до школи і своєчасно повертався, контролюйте, чи не було спізнень, пропусків.
Вимагайте, щоб учень сідав за уроки у передбачений режимом час, працював сумлінно, уважно, після кожних 50 хвилин – 10 хвилин відпочинку.
Не відривайте школяра від роботи під час виконання ним домашніх завдань, вимкніть радіоприймач, телевізор, не дозволяйте іншим заважати йому у роботі.
Перевіряйте виконані письмові роботи, нехай учень розкаже вивчене своїми словами, відповість на запитання.
Майже щоденно продивляйтеся щоденник учня, перевіряйте, чи всі уроки записані в ньому, які оцінки одержано, які зроблено зауваження.
Виховуйте любов до навчання і школи, повагу до вчителя, старших.
Не критикуйте при дітях учителя, школу. Про помічені недоліки в роботі вчителя, школи кажіть самому вчителю, директору школи.
Частіше розмовляйте з учнями про те, що було в школі цікавого, що заважає йому краще навчатися, давайте поради, діліться з ним досягненнями у своїй роботі.
Один-два рази на місяць відвідуйте школу, розмовляйте з учителями, класним керівником про успішність і поведінку учня, виконуйте їх поради.
Обов’язково відвідуйте всі батьківські збори, лекції, використовуйте запропоновані поради, допомагайте у роботі батьківського комітету.
Не допускайте в сім’ї сварок, грубих слів, обману.
Не посилайте дітей купувати цигарки, спиртні напої.
Давайте можливість сину чи доньці один раз у тиждень ходити в кіно, привчайте слухати музику, читати художню літературу, газети, виховуйте інтерес до образотворчого мистецтва, фізкультури.
Передплачуйте дітям газети, журнали, заохочуйте, щоб вони розповідали вам новини.
04.01.2016
Золоті правила уроку
Для того, щоб кожен урок був для тебе повноцінним запам’ятай і виконуй правила:
1. Знання здобуваються головним чином на уроці.
2. Будь уважним, зосередженим, працюй разом з учителем.
3. Розвивай власне мислення, пам'ять, спостережливість.
4. Будь самостійним. Не заучуй, а відкривай нові для себе істини.
5. Не марнуй на уроці жодної хвилини. Вони ведуть до втрати годин, днів, років.
6. Про отримані на уроці знання розкажи своїм рідним дома. Так ти перевіриш себе, наскільки глибоко засвоїв матеріал.
7. Пам’ятай: учень повинен сам активно здобувати знання і не чекати, доки їх подадуть йому у готовому вигляді.
8. Нічого не залишай незрозумілим, невивченим.
9. Кожен урок дає не лише знання, а й виховує переконаність, формує кращі якості людини-громадянина.
Пам’ятай: знання допоможуть тобі у житті.
05.01.2016
Як конспектувати книгу, статтю
Конспект – це стислий виклад змісту статті чи книжки. Від тез конспект відрізняється тим, що поряд з основними думками тексту у ньому коротко наводяться докази цих положень і висновки.
Види конспектів:
- текстовий – основні положення твору, докази і висновки передаються словами автора, тобто цитатами;
- вільний – це переказ основного змісту книги, статті своїми словами;
- змішаний - найчастіше використовуваний вид конспекту, при якому вільний переказ змісту поєднується з цитуванням.
Правила конспектування:
1. Запиши автора і назву статті чи книги, яку конспектуєш. Виділи їх більшим шрифтом.
2. При конспектуванні статті запиши, в якому журналі, збірнику або в якій газеті її вміщено.
3. Складай конспект після того, як продумаєш план тексту.
4. Записуй основне: головну думку, і дуже стисло докази та приклади.
5. Записи мають бути чіткими, змістовними і лаконічними. Для цього використовуй схеми, таблиці.
06.01.2016
Як виконати домашнє завдання
1. Приступаючи до виконання домашнього завдання, з’ясуй за щоденником, які уроки необхідно підготувати. Візьми необхідні підручники і посібники, визнач час на кожен предмет. Обміркуй, як краще і швидше виконати завдання.
2. Виконуючи завдання
- спочатку прочитай, що потрібно зробити;
- пригадай матеріал, який вивчали на уроці; повторити його за підручником;
- згадай поради вчителя щодо виконання завдання.
3. Під час виконання завдання
- не відволікайся, стеж за своїми діями;
- пиши гарно, грамотно, охайно;
- перевір, чи все зробив, що було потрібно;
- дотримуйся часу, відведеного на виконання даного завдання.
4. Наприкінці роботи
- перевір повноту і якість виконання домашнього завдання;
- при потребі допрацюй;
- сплануй свою відповідь на уроці;
- визнач, що необхідно з’ясувати в товаришів, учителів;
- оціни свої успіхи і врахуй помилки на майбутнє.
08.01.2016
Важливо не те, скільки тобі дають знань а те, скільки ти їх візьмеш
Запитуй:
- ясно і коротко;
- коли не зрозуміло;
- коли сумнів, заперечення;
- якщо хочеш дізнатися більше.
Відповідай:
- точно на запитання;
- не повторюй сказане;
- висловлюючи своє ставлення.
Коментарi