Всеукраїнський проект
«Впровадження стандартів якості превентивної освіти «Школа дружня до дитини»
Шосткинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1 визначена базовим загальноосвітнім навчальним закладом з реалізації проекту«Зміцнення потенціалу Всеукраїнської спілки вчителів і тренерів для поліпшення доступу до якісних послуг з профілактики ВІЛ/СНІДу» за підтримки Європейського Союзу та входить до мережі «Шкіл, дружніх до дитини».
Школа, дружня до дитини, – це навчальний заклад, у якому:
діти навчаються відповідно до власних схильностей у сприятливому середовищі, що надає можливість повною мірою реалізувати особистісний потенціал;
адміністрація школи й учителі несуть відповідальність за те, щоб зробити шкільне середовище сприятливим для розвитку особистості, організовують навчально-виховний процес на засадах розвитку соціально-психологічних компетентностей учня (його життєвих умінь);
спільними зусиллями педагогів, учнів та їхніх батьків створено необхідні й достатні умови для забезпечення цілісного благополуччя дитини.
Мета проекту:
забезпечення цілісного благополуччя дитини шляхом створення необхідних умов для її особистісного розвитку,
упорядкування сприятливого шкільного середовища,
налагодження партнерської взаємодії учасників навчально-виховного процесу.
Завдання проекту:
– забезпечення якості освіти відповідно до європейських і світових стандартів, завдяки чому учні зможуть досягти благополуччя, розвинути свій потенціал і реалізувати власні здібності у повному обсязі;
– створення атмосфери, за якої учні можуть вільно висловлювати свої думки і погляди, виявляти розуміння необхідності дотримання соціальних норм і правил шкільного співжиття;
– прогнозування і запобігання можливим ризикам і небезпекам для життя і здоров’я учнів та вчителів, які можуть виникнути у приміщенні школи, на її території, у межах місцевої громади;
– залучення учнів і батьків до процесів реформування діяльності навчального закладу;
– удосконалення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів щодо опанування і впровадження ними методики організації навчання і виховання учнів на засадах розвитку життєвих умінь;
– удосконалення наявних і розроблення нових ефективних моделей соціального партнерства навчального закладу з іншими соціальними інституціями, дотичними до вирішення проблем навчання і виховання учнів;
– посилення ролі навчального закладу в активізації діяльності місцевої громади з метою забезпечення цілісного благополуччя учнів школи;
Етапи реалізації проекту
Перший етап реалізації проекту - навчання на базі СОІППО вчителів та тренерів, отримання повних комплектів науково-методичної літератури для вчителя та учнів
Другий етап - запровадження в навчально-виховний процес курсу за вибором «Захисти себе від ВІЛ», здоров язберігаючих технологій навчання, різноманітних форм превентивної роботи
Третій етап – створення моделі превентивної освіти в навчальному закладі
Очікувані результати:
формування життєвих навчок учнів;
підіищення рівня проінформованості учасників навчально-виховного процесу щодо корисної превенції;
розвиток вміннь та навичок здорового способу життя
Коментарi